حوزه های قضایی مشترک المنافع
نوشته شده توسط : لوکس

وکیل ملکی در مشهد

شورای وکلا

در بسیاری از حوزه های قضایی مشترک المنافع ، از جمله در انگلستان و ولز ، "کانون وکلا" شامل وکلایی است که به عنوان وکیل یا وکیل (در مجموع به عنوان "وکیل" یا "اعضای وکیل" شناخته می شوند) ، در حالی که "جامعه حقوق" شامل وکلا این نهادها گاهی متقابلاً منحصر به فرد هستند ، در حالی که در حوزه های قضایی دیگر ، "وکالت" ممکن است به کل جامعه اشخاصی که در زمینه وکالت مشغول هستند اشاره کند.
کانادا

در کانادا ، یکی پس از گذراندن دوره آموزشی پس از تحصیل در مقطع دبیرستان در یک برنامه جامعه حقوقی استان ، و گذراندن دوره کارآموزی یا اخذ مقاله ، به وکالت فراخوانده می شود. به جوامع حقوقی ، انجمن های حقوقی استانی گفته می شود ، به استثنای نوا اسکوشیا ، که در آن انجمن وکلای دادگستری نوا اسکوشیا نامیده می شود ، و کبک ، که در آن Barreau du Quebec نامیده می شود.

کانون وکلای کانادا (و شاخه های استانی و سرزمینی آن) یک انجمن حرفه ای از وکلای دادگستری ، وکلا و وکلا است که به عنوان وکیل مدافع این حرفه عمل می کند ، آموزش مداوم حقوقی و مزایای اعضا را ارائه می دهد. با این حال ، این امر در تنظیم حرفه نقش ندارد.

هند
در هند تحت چارچوب قانونی تعیین شده تحت قانون وکلا ، 1961، فارغ التحصیل حقوق ملزم به ثبت نام در شورای وکلای هند است. روند ثبت نام توسط شورای وکلای هند به شورای وکلای ایالتی واگذار می شود که تقریباً هر ایالت دارای شورای وکلا برای خود است. پس از ثبت نام در شورای وکلای ایالتی ، فارغ التحصیل حقوق به طور موقت برای مدت دو سال به عنوان وکیل شناخته می شود ، که در طی آن باید امتحان وکالت همه هند (AIBE) که توسط شورای وکلای هند انجام می شود را حذف کند. هنگامی که وکیل آزمون AIBE را روشن کرد ، آنها حق دارند در هر دادگاه حقوقی در هند حضور یافته و تمرین کنند. هیچ الزام رسمی برای عضویت بیشتر در هیچ کانون وکلا وجود ندارد. با این حال ، وکلا به دلایل به رسمیت شناخته شدن و امکاناتی که این انجمن ها ارائه می دهند ، به عضویت کانون های مختلف وکلای محلی یا ملی در می آیند. برخی از کانون های وکلای معروف در هند عبارتند از: کانون وکلای دادگاه عالی ، کانون وکلای دادگاه عالی دهلی ، کانون وکلای بمبئی ، کانون وکلای دهلی ، کانون وکلای ملی هند ، کانون وکلای همه هند و غیره.





:: برچسب‌ها: وکیل ملکی در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: